„Ford Fiesta ST“ išmėgino požeminį kelią – jums to pakartoti nepavyks

Meistriškumo ir drąsos – šių bruožų, būdingų naujajai „Ford Fiesta ST“ – prireikė vairuojant neįtikėtinoje trasoje, nusidriekusioje 400 metrų po žeme vienoje iš didžiausių Europos druskų kasyklų. Gamintojas „Ford“ sukūrė trumpą filmą apie šį nuotykį, kuriam ryžosi Pasaulio ralio čempionato lenktynininkas Elfynas Evansas.

Nufilmuota paslaptyje laikomoje vietovėje, „Ford Fiesta ST“ vinguriuoja kasyklos tuneliu, brėžia apskritimus, slysta ir šokčioja nelygiu paviršiumi. Visiškai naujo 1,5 litro „EcoBoost“ variklio, generuojančio 200 AG, garsą sustiprina tunelio skliautų aidas.

„Druska šiek tiek primena žvyro paviršių, taigi, atvirai kalbant, tai pakankamai slidi danga, ypač jei automobilis aprūpintas įprastomis padangomis. Gali susidaryti įspūdis, kad tunelyje turėtų apimti klaustrofobiškas jausmas, bet iš tikrųjų viskas vyksta visai priešingai – tai puiki vieta pajusti tikrąjį naujosios „Fiesta ST“ vairavimo džiaugsmą“, – įspūdžiais dalijasi Elfynas Evansas.

„Ford Europe“ šiuo vaizdo klipe užfiksuotu epizodu pratęsia „Greatest Driving Roads“, įspūdingiausių trasų, seriją.

Joje jau dalyvavo ir kiti modeliai – „Ford GT“, „Ford Focus RS“ ir „Ford Mustang“ kabrioletas, o filmavimams buvo pasirinkti žadą gniaužiantys Senojo kontinento kampeliai, nuo Šiaurės poliarinio rato Norvegijoje iki saulėto Maljorkos landšafto. Vis dėlto iki šiol visos vietovės buvo labiau „įprastos“ – tai yra, žemės paviršiuje.

Šįkart „Ford“ naujai televizijos reklamai „Undertrack“ susirado paslaptyje laikomą druskos kasyklą. Reklaminiame epizode „Fiesta ST“ įveikia 60 kilometrų ilgio tunelių tinklą, kuriame tvyro pastovi 16 laipsnių Celsijaus temperatūra. Požemyje dirbo minimali operatorių ir kitų technikų komanda, kaip to reikalaujama pagal aukščiausius saugumo standartus.

Komentuoti

Skaityti komentarus