Kiek „arklių“ liko BMW „chuligankėje“ po 450 tūkst. km ridos

Tik iš gamyklos išvažiavęs 1988 metais pagamintas BMW E30, geriau žinomas „chuligankės“ vardu, varomas tuo metu galingiausiu 2,5 litro varikliu „spaudė“ 168 AG. Šiomis dienomis atrasti tokį modelį nors ir sunki užduotis, tačiau jeigu pavyktų, kiek „gyvas“ būtų toks automobilis?

Testą atliko BMW E30 savininkas, neseniai įsigijęs prieš 30 metų pagamintą ir beveik 450 tūkst. km nuvažiavusią „chuligankę“. Tiesa, tokia rida yra automobilio, tačiau kaip teigė naujasis automobilio šeimininkas, neaišku, ar variklis nekeistas ir irgi tiek pat „prasukęs“ kilometrų.

Originaliai 325i versija su M20 varikliu bei gamykline transmisija „spaudė“ 168 AG. Tiesa, verta paminėti, kad ant galios stendo matuojamos AG perduodamos į ratus, todėl natūraliai yra kiek mažesnės.

(Galios matavimas prasideda nuo 3:35 min.)

 

Kokie rezultatai paaiškėjo: per tris važiavimus vidutiniškai variklis „spaudė“ apie 100 AG, o maksimali galia siekė – 126 AG.

Tai iš tiesų gana nemažas „arklių išsilakstymas“, tačiau vėlgi, automobilis išties senas.

Komentuoti

Skaityti komentarus