„Royal Enfield“ po 48 metų pertraukos sukūrė dviejų cilindrų motociklą

Vidutinio dydžio motociklų gamintojas „Royal Enfield“ verčia naują įspūdingos 117 metų istorijos puslapį – pradeda gaminti naujus du cilindrus turinčius motociklus „Continental GT 650 Twin“ ir „Interceptor INT 650 Twin“.

Tai – pirmieji nuo 1970-ųjų dviejų cilindrų „Royal Enfield“ motociklai. Iki to laiko gaminti „Meteor“, „Super Meteor“ ir „Interceptor“ daugiausia buvo parduodami JAV ir Kanadoje, o kai kuriose valstijose, pavyzdžiui, Kalifornijoje, tapo savotišku laisvės ir nepriklausomybės simboliu.

„700 Interceptor“ ir vėliau pristatytas jo įpėdinis su 750 kub. cm varikliu pasiekė pergalių įvairiausio tipo varžybose – trumpų distancijų ant asfalto, dykumų maratonuose ir kitose.

„Royal Enfield“ yra didžiuliu greičiu augantis gamintojas – tai lemia susitelkimas į tokias svarbias savybes kaip motociklo paprastumas ir išvaizda, o klientai visame pasaulyje tai įvertina.

Naujieji „Interceptor INT 650“ ir „Continental GT 650“ yra būtent tokie ir manome, kad palanki kainodara leis šiuos išskirtinius modelius išbandyti visiems klasikinių motociklų gerbėjams“, – teigia oficialaus „Royal Enfield“ atstovo Lietuvoje „Motorider“ direktorius Valdas Radvilavičius.

Pastarąjį dešimtmetį „Royal Enfield“ plėtra pranoko visus lūkesčius: 2010-aisiais įmonės logotipu paženklintų motociklų pardavimas siekė apie 50 tūkst., o 2017 m. – jau 820 tūkst.

Klasika su modernumo priemaišomis

Nepaisant akivaizdžių užuominų į auksinius „Royal Enfield“ laikus – praėjusio amžiaus septintąjį dešimtmetį, šį rudenį pristatyti „Continental GT 650“ ir „Interceptor INT 650“ yra visiškai nauji motociklai, sukurti bendradarbiaujant Indijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsikūrusioms gamintojo specialistų komandoms.

Sportiškas cafe racer „Continental GT 650“ ir stilingas rodsteris „Interceptor INT 650“ suderina klasikinę išvaizdą su naujausiomis inžinerinėmis technologijomis, tad yra greiti, malonūs vairuoti ir patiks tiek naujiems, tiek jau patyrusiems motociklininkams.

„Continental GT 650“ paliks įspūdį sportiškumą mėgstantiems vairuotojams: jame gali būti viena arba dvi sėdynės, moderniai apdirbtas degalų bakas, specialios vietos keleiviui kojoms padėti bei lenktyninio stiliaus vairas.

„Interceptor INT 650“ su istorija sieja daugiau gairių. Visų pirma, pavadinimas. Juk „Interceptor“ buvo vadinamas ir Kalifornijoje septintajame dešimtmetyje itin populiarus buvęs „Royal Enfield“ motociklas.

Naujasis modelis turi išskirtinės formos degalų baką su vietomis keliams, dvivietę sėdynę bei septintajame dešimtmetyje išpopuliarėjusį street scrambler stiliaus vairą.

Svarbiausia – paprastumas

Kuriant modernius motociklus nepamirštamas ir paprastumas – „Royal Enfield“ turi būti nesudėtingai prižiūrimi, tad naujųjų modelių varikliai yra aušinami oru. 47 AG aps./min. pasiekiantis variklis suteikia užtektinai galios sparčiai pajudėti miesto sankryžoje ar didesniu greičiu keliauti užmiestyje.

Didžiausias 52 Nm sukimo momentas, pasiekiamas vos prie 2 500 aps./min., užtikrina važiavimo tolygumą, nes nėra būtinybės dažnai perjunginėti pavaras.

Variklio išvaizda taip pat – ne paskutinėje vietoje, svarbios ne tik jo techninės savybės, garsas, bet ir vizualus patrauklumas.

Abiejuose modeliuose įmontuoti varikliai yra gerai matomi, o klasikinę išvaizdą papildo tokios detalės kaip „Monza“ degalų bako dangtelis ar kaltinis vairas.

Motociklų važiuoklę kūrė „Royal Enfield“ technologijų centro Jungtinėje Karalystėje ir legendinio sportinių motociklų rėmų gamintojo „Harris Performance“ inžinieriai.

Populiarus visame pasaulyje

Indijoje „Royal Enfield“ technologijų padalinys yra ne be reikalo – ši per milijardą gyventojų turinti šalis yra viena svarbiausių rinkų nuo 1901-ųjų istoriją skaičiuojančiam gamintojui.

Joje yra per 3 milijonus „Royal Enfield“ klientų, važinėjančių 350 ir 500 kub. cm variklius turinčiais motociklais. Daugelis jų išreiškė norą vairuoti galingesnį, tačiau to paties ženklo ir tokias pat vertybes perteikiantį motociklą.

Naujieji manevringi dviejų cilindrų motociklai turėtų sulaukti didelio susidomėjimo ne tik Indijoje, bet ir Pietryčių Azijoje bei Pietų Amerikoje, taip pat – ir Šiaurės Amerikoje bei Europoje, kurioje klasikinės išvaizdos „Royal Enfield“ pardavimas stabiliai auga.

Kartu su klasika „Royal Enfield“ pabrėžiamas ir individualumas. Parduodamos abiejų naujų modelių „Standard“ arba „Custom“ versijos, o pasirinkus pastarąją, motociklą galima padaryti visiškai unikalų – pradedant nuo išskirtinės išorės spalvos bei apdailos juostų, retro išvaizdos veidrodėlių, kitomis spalvomis apipavidalintų ratlankių, šviesų bei pakabos elementų.

Išsiskirti siūloma ne tik motociklu, bet ir apranga – „Royal Enfield“ pateikia plačią motociklininkų aprangos ir aksesuarų gamą, įkvėptą septintojo dešimtmečio kultūros.

Bandomieji naujų „Royal Enfield Interceptor INT 650 Twin“ ir „Continental GT 650 Twin“ modeliai Lietuvos prekybos salonus pasieks 2019-ųjų pradžioje.

Komentuoti

Skaityti komentarus