Štai ir jis: naujasis „Ford Focus“ atvyko

„Ford Focus“ nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1998 metais buvo vienas svarbiausių koncerno modelių, visuomet žymėjęs svarbų posūkį „Ford“ dizaino filosofijoje.

Šiemet debiutavusi ketvirtoji „Focus“ karta – ne išimtis. C klasės automobilis nepanašus nė į vieną šiuo metu gaminamą „Ford“ modelį, o ir su pirmtaku jis neturi nieko bendro.

Tuo įsitikinti galima vienintelio oficialaus „Ford“ atstovo „Inchcape Motors“ salonuose, kur nuo šiandien naujasis „Focus“ eksponuojamas ir laukia norinčių jį išbandyti.

Naujasis „Focus“ gavo visiškai naujo – gaivaus ir sportiško – dizaino kėbulą, kuris gali būti trijų tipų – sedano, hečbeko ir universalo. Konstrukcijos tvirtumas ir moderniausios pasyviojo saugumo sistemos lėmė, kad naujasis „Ford Focus“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą.

„Ford Focus“ buvo kuriamas nuo nulio, tiksliau, nuo platformos. Ji visiškai nauja ir vėliau taps pagrindu kitiems panašaus dydžio „Ford“ modeliams.

Platformos universalumas leido „Focus“ konstruoti net su trimis skirtingomis galinėmis pakabomis – įprasta, daugiasvirte galingesnėms modifikacijoms ir su beveik gulsčiais amortizatoriais modifikacijoms su universalo kėbulu.

Ateityje platforma leis adaptuoti ir visų varančiųjų ratų versijas.

„Naująjį „Focus“ norisi paglostyti. Ir nors žinau, kad vėliau atsiras kur kas agresyvesnės „“Focus“ versijos ST ir RS, automobilis atrodo labai draugiškas ir pasirengęs padėti savo vairuotojui ir keleiviams.

Tam tikslui skirtos ir pagalbinės valdymo bei pasyviojo saugumo sistemos, ir patogi vairuotojo darbo vieta, ir erdvus salonas bei itin moderni komunikacijos sistema.

Akivaizdu, kad naujasis „Focus“ yra didelis „Ford“ žingsnis į priekį“, – konstatavo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

Naujojo „Focus“ salonas – sportiškumo ir švarių linijų oazė. Ir nors „Ford“ savitumas viduje atpažįstamas, prietaisų skydelio ir priekinės panelės plastika primena geriausius aukštos klasės automobilių pavyzdžius.

Tuo tarpu modifikacijose su nauja 8 laipsnių automatine pavarų dėže į akis iškart kris apvalus dėžės valdymo ritulys perjungimo svirties vietoje.

Dideli pokyčiai ir nematomoje dalyje – „Focus“ pirmasis koncerno modelis, kuriame diegiama „FordPass Connect“ sistema su modemu, SIM kortele ir Wi-Fi bevielio ryšio zona automobilyje.

Kartu su išmaniajam telefonui skirta programėle „FordPass“ ji leidžia susikurti naują bendravimo su automobiliu ir kai kurių jo funkcijų valdymo būdą.

Programėlė leidžia dar būnant namuose susikurti maršrutą navigacijos sistemai, patikrinti degalų lygį, užrakinti/atrakinti ar užvesti automobilį, kad sušiltų variklis ir salonas.

Beje, apie variklius. Kol kas bus siūlomos dvi modifikacijos su daugybę apdovanojimų pelniusiu trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininiu varikliu, kurio galia gali siekti 100 arba 125 AG.

Taupiausia jo versija 100 km kelio sunaudoja vos 3,5 litro benzino.

Alternatyva – trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ generuojantis 150 arba 182 AG. Vėliau variklių šeima pasipildys 1,5 ir 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniais varikliais.

Tuo tarpu pagalbinių sistemų skaičius išaugo tiek, kad „Ford“ jas apjungė į bendrą infrastruktūrą, pavadintą „Ford Co-Pilot360″.

Sistemoje stabdymo, linijų laikymosi, autopiloto, automobilio statymo ir kitos sistemos, padedančios vairuotojui įvairiose situacijose.

Naujasis „Focus“ taip pat gavo visą komplektą modernizuotų elektroninių saugumo sistemų, kurios padeda atpažinti kliūtis keliuose, išvengti susidūrimo ir saugiai stabdyti.

„EuroNCAP“ testai jau patvirtino, kad „Ford Focus“ yra vienas saugiausių automobilių savo klasėje.

Lietuvoje naujasis „Focus“ kainuoja nuo 16 206 EUR.

Komentuoti

Skaityti komentarus