Draudikų verdiktas: surūdijusiems automobiliams – mažesnė vertė ir prastesnės išmokos

Senesnių rūdimis „pasidabinusių“ automobilių vairuotojams būtina žinoti, jog nuo automobilio techninės būklės tiesiogiai priklauso ir draudimo išmoka pateikus į eismo įvykį.

„Jei po eismo įvykio automobilį reikia remontuoti, korozijos tvarkymo draudimo bendrovė neapmoka.

Vienareikšmiškai, tai yra automobilio savininko atsakomybė ir pareiga nuosekliai rūpintis savo transporto priemone.

Kraštutiniu atveju, jei automobilis neremontuotinas ir dar buvo stipriai surūdijęs, nustatinėjant jo vertę, atsižvelgiama į jo būklę, taip pat ir į rūdis.

Tam tikrais atvejais automobilio vertė dėl jo būklės gali būti mažinama“, – pabrėžia draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Jo teigimu, būtent dėl bendrojo eismo saugumo vairuotojai privalo visapusiškai rūpintis transporto priemonės technine būkle.

Įžvelgia vairuotojų klastą

Lietuvos automobilių parko vidutinis amžius 15-16 metų, tad, anot draudiko, tikrai ne kartą po eismo įvykio teko matyti transporto priemonę, kuri tiesiogine to žodžio prasme buvo kiaura.

„O juk tai neįvyksta per naktį, tad klausimas, kodėl rūdys ignoruojamos ar tik kosmetiškai maskuojamos.

Realybėje yra tekę matyti ne vieną atvejį, kai į eismo įvykį patenka tiesiog, liaudiškai tariant, „kiauros“, transporto priemonės, kurias rūdys yra tiesiog sugraužusios.

Faktas, kad šios problemos labiau būdingos senesniems nei 10 metų amžiaus automobiliams, bet žinant, kad vidutinis automobilių parko amžius šalyje 15 – 16 metų, apie ją kalbėti būtina“, – pastebi specialistas.

Anot jo, deja, didelė dalis vairuotojų dėl automobilio būklės susizgrimba tik artėjant techninės apžiūros termino pabaigai.

„Žinokite, kad esant giliems korozijos pažeidimams automobilis yra traktuojamas kaip netinkamas eksploatuoti“, – perspėjo draudikas.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus