Įvertino motociklininko važiavimą: atimti teises ir duoti laiko susiprotėti

Kelyje užfiksuotas motociklininko elgesys, kaip pastarasis bando pamokyti kitus eismo dalyvius, taip pat kelia konfliktines situacijas ir užsimerkia prieš savo paties Kelių eismo taisyklių pažeidimus, verčia susimąstyti, ar tokiems asmenims neverta pailsėti, kuriam laikui atimant teisę vairuoti.

Apimtas tokių pamąstymų vairuotojų portalui „autobanas.lt“ parašė skaitytojas Dainius.

„Noriu pasidalinti vaizdo įrašu, kaip gatvėse važinėja motociklų vairuotojai.

Tai galioja toli gražu ne visiems motociklininkams, o labiausiai išskirčiau vadinamus britvininkus.

Savaitgalį mane pasiekė vaizdo įrašas, kaip britvininkas „auklėja“ kitus eismo dalyvius.

Sankryžoje prie raudono šviesoforo stovi britvininkas, o kai jam užsidega žalios spalvos šviesoforas – pajuda greitu spurtu ir pradeda pypinti kitiems eismo dalyviams, kurie nespėjo laiku pabaigti manevro (posūkio į kairę).

Labiausiai apipypintas būna BMW vairuotojas (kaip keista, ar ne?), kuris posūkį į kairę atliko paskutinis.

Eismo dalyviai, atliekantys posūkį į kairę, gali užkliūti daug kam – vargu ar paskutiniai automobiliai į sankryžą įvažiava dar degant leidžiamam šviesoforo signalui.

Deja, bet su tokia nepagarba kitiems eismo dalyviams tenka susidurti kasdien.

Vis dėl to šioje situacijoje norėčiau atkreipti dėmesį į britvos vairuotoją – kaip elgiasi šis baikeristas?

Ar normalu, turint motociklą, kuris iš vietos pajuda tikrai labai greitai, naudotis tokia privilegija ir sąmoningai kelti konfliktinę situaciją kelyje?

Juk iš pat pradžių matosi, kad šis britvininkas, tik pajudėjęs iš vietos, žinojo, kad bandys paauklėti kitus eismo dalyvius ir lenkė gazo rankeną stipriau, kad tik pasivytų sukančius į kairę.

Maža to, atkreipkite dėmesį į vaizdo įrašo pabaigą – britvininkas gi dar susibiesina ir neria su gazu į maršrutiniam transportui skirtą eismo juostą.

Klausimas, kokius ten fintus baikeristas atlikinėjo ir kuo viskas baigėsi. Turbūt geriausiai atsakytų tik BMW vairuotojas.

Taigi, ką matome: britvininkas, siekiant pamokyti kitus eismo dalyvius, sukelia konfliktines situacijas kelyje ir maža to, dar pats pažeidinėja KET taisykles.

Drąsos įkelti kitų pažeidimus užteko, bet kaip baigėsi visas vaizdo įrašas ir kokius pažeidimus pats padarė – pabijojo paviešinti.

Klausimas, ar tikrai reikia eisme tokių britvininkų?

Turiu prisipažinti, kad turiu labai liūdną patirtį su šio tipo motociklininkais, nes ne kartą gavau pamokų iš jų, kaip persirikiuoti eisme, ar atlikti posūkius, kai jie parskrenda didžiausiu greičiu ir matai, aš gi jiems sukeliu avarinę situaciją, bet ne jie, skrisdami stipriai viršijant greitį.

Tokiems veikėjams profilaktiškai reikia atimti teisę vairuoti per metus kelis kartus, kad pailsėtų nuo vairavimo, kad atsipalaiduotų ir atsirastų didesnė pagarba kitiems eismo dalyviams, nes kai jau prasideda kitų mokymai, kaip vairuoti, akivaizdu, kad žmogui smegenys perkaitusios“, – svarstė Saulius.

Remiantis policijos duomenimis, šiais metais šalies keliuose žuvo 3 motociklų vairuotojai, 1 keturračio motociklo vairuotojas, taip pat vienas nepilnametis motociklo vairuotojas.

Norite pasidalinti savo pastebėjimais, rašykite info@autobanas.lt arba privačia „facebook“ žinute.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus