Kaltina bankus už tai, kad taksi negalima atsiskaityti kortele

Pasaulyje prasidėjęs „pavežėjų“ bumas jau smarkiai pakeitė ir Lietuvos taksi rinką. Tokios įmonės kaip „Uber“, „Taxify“ ar „eTAKSI“ siekia išlikti rinkoje užtikrindamos patogų naudojimąsi jų paslaugomis.

Pavyzdžiui, atsižvelgdamos į tai, jog gyventojai vis rečiau nori atsiskaityti grynaisiais, šios įmonės savo klientams suteikė galimybę atsiskaityti kortelėmis.

Vis dėlto mažoms taksi paslaugas teikiančioms įmonėms diegti panašiais priemones ir sėkmingai konkuruoti gali būti per didelė našta, rašoma pranešime spaudai.

Nepaisant to, jog mažos taksi bendrovės dažnai negali sau leisti įsidiegti atsiskaitymo kortelėmis, jos dažniausiai supranta to naudą.

Suteikiant atsiskaitymų kortelėmis galimybę pritraukiama daugiau klientų, kurie už paslaugas gali atsiskaityti greičiau ir patogiau, taksi įmonė taupo darbuotojų laiką ir taip aptarnauja daugiau žmonių.

Nors nauda akivaizdi, šiuo metu bankų siūlomos sąlygos dažnai yra nepriimtinos.

Smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) tarybos pirmininkė Aldona Dalia Matukienė teigia, jog norint pasiekti proveržį ir padėti ne tik mažoms taksi įmonėms, bet ir kitiems smulkiesiems verslininkams, bankai visų pirma turėtų peržiūrėti siūlomų paslaugų įkainius.

„Lietuvoje šiuo metu komerciniai bankai išgyvena iš klientams teikiamų paslaugų – atsiskaitymų, sąskaitų ir panašiai. Valstybė bankams padarė išskirtinį atleidimą nuo mokesčių, todėl jie tikrai turi galimybę siūlomus įkainius sumažinti bent per pusę.

Mūsų taryba ne kartą kreipėsi į komercinius bankus bei Lietuvos banką, su prašymu peržiūrėti esamas sąlygas, nes šiuo metu jos neprotingos.

Sumažinus bankų įkainius bei padidinus šios sferos konkurencingumą, SVV įmonės išloštų pirmosios“, – sako pašnekovė.

„Į Lietuvos rinką atėjusios didžiosios taksi įmonės su savimi atsinešė ir pasiūlymus, su kuriais mažieji žaidėjai nėra pajėgūs konkuruoti, pavyzdžiui, atsiskaitymą kortelėmis ar patogesnį klientų aptarnavimą.

Taip pat turimos lėšos leidžia joms lanksčiau reaguoti į besikeičiančius klientų lūkesčius.

Mažųjų taksi įmonių atstovai paprastai neturi galimybių savo klientams pasiūlyti naujovių – tai lemia ne tik lėšų trūkumas, bet ir nenoras įsipareigoti bankams ar kitoms institucijoms, o tokie veiksniai labai apriboja mažų įmonių konkurencingumą“, – sako „myPOS“ vadovas Lietuvoje Donatas Jankauskas.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus