„Lexus“ sukūrė reklamą, kuriai scenarijų parašė dirbtinis intelektas

Technologinių inovacijų srityje garsėjantis prekės ženklas „Lexus“ šįkart pabandė išplėsti kino galimybių ribas: išbandytas naujas filmų kūrimo metodas, kurio rezultatas – reklaminis vaizdo įrašas pavadinimu „Vedamas intuicijos“, kuriam scenarijų parašė dirbtinio intelekto programa (AI).

Reklamą režisavo Kevin Macdonald, išgarsėjęs tokiais filmais kaip „Paskutinis Škotijos karalius“, Whitney Houston biografija „Whitney“ bei „Oskarą“ laimėjęs dokumentinis filmas „Viena rugsėjo diena“.

Šiuo pirmuoju pasaulyje dirbtinio intelekto ir garsaus profesionalo bendradarbiavimo projektu siekta patikrinti galimybes, kiek harmoningai žmogus ir mašina gali dirbti kartu, ar šiuose santykiuose svarbi intuicija, ir taip pademonstruoti naujojo „Lexus ES“ vieną iš savybių – greitą atsaką į kintančias sąlygas ir komandas.

Bendradarbiavimo rezultatas – neilga įtraukianti drama: minutės ilgio filme pasakojama istorija, kurioje „Lexus“ kūrėjas Takumi meistras užbaigia savo daug pastangų pareikalavusį darbą ir pristato naująjį „Lexus ES“ pasauliui, kuris vos po kelių sekundžių jį atima, grasindamas sunaikinti.

Lemtingu momentu suveikia automatinio avarinio stabdymo sistema ir išgelbėja automobilį. Taip pademonstruojama naujų automobilyje įmontuotų intuityvių technologijų vertė ir efektyvumas.

Inovatyvus ir kūrybiškas požiūris į projektą dera su naujojo „ES“ modelio savybėmis, nes tai yra aktyvus automobilis, jis akimirksniu reaguoja atliepdamas vairuotojo ketinimus bei besikeičiančias kelio ir eismo sąlygas.

Kad sukurtų šią originalią istoriją, dirbtinis intelektas buvo „mokomas“ pasitelkus penkiolikos metų automobilių ir prabangos prekių reklamas, pelniusias tarptautinius „Kanų liūtų“ apdovanojimus už kūrybiškumą.

Dirbtinio intelekto programa taip pat buvo supažindinta su emocinio intelekto duomenims, parodant, kaip skirtingi veiksmų, objektų, vietų ir emocijų deriniai padeda užmegzti ryšį su žiūrovais ir perteikti jiems norimą žinutę.

O kad vaizdo filmas turėtų skirtingą braižą, buvo įvesta papildoma informacija apie „Lexus“ prekės ženklą ir projekto gairės.

Kino režisierių K. Macdonald iš karto sudomino projekto koncepcija: „Gavęs scenarijų supratau, kad jis įtikina ir turi potencialo.

Tai, kad dirbtinio intelekto programa suteikė kitai mašinai emocinio gylio, privertė ją kovoti ir sukūrė laimingą pabaigą, yra itin jautrus atsakas, turint galvoje, kad tai skaitmeninė platforma.

Dirbtinio intelekto parašytos istorijos paprastumas žavi žmogiškų emocijų interpretacija ir turi netikėtų, žmogaus braižui nebūdingų momentų.“

Siekiant susikoncentruoti į intuicijos aspektą, dirbtiniam intelektui taip pat buvo suteikta žinių, gautų Australijos Naujojo Pietų Velso universiteto mokslininkų komandai atliekant „MindX“ eksperimentą.

Per eksperimentą buvo išsiaiškinta, kokios sąlygos žadina intuiciją ir kaip žmonės, turintys aukštą intuicijos lygį, reaguoja į automobilių reklamas, todėl scenarijuje gausu žmogiško nuoširdumo.

„Lexus ES“ modelis yra intuityvus ir inovatyvus, todėl mes norėjome tai atspindinčios reklamos.

Galutiniame reklamos variante atsiskleidęs kūrybiškumas ir žmogiškos emocijos pranoko mūsų lūkesčius, kurių tikėjomės vertindami dirbtinio intelekto galimybes“, – apie kūrybinį rezultatą pasakoja „Lexus Europe“ prekės ženklo ir komunikacijos vyresnysis vadybininkas Vencent Tabel.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus