Liepia pasiaiškinti: dėl netinkamos troleibusų techninės priežiūros – braška vadovo kėdė

Aiškinantis, kodėl sostinės troleibuse sprogo padanga, sužalojusi šešis keleivius, viešojoje erdvėje vis garsiau kalbama apie prastą troleibusų būklę, dėl netinkamai atliekamos techninės priežiūros.

Socialiniame tinkle internautai reiškia nepasitenkinimą „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) administracija ir vadovų prašo atsakyti į klausimus, kodėl troleibusų techninė priežiūra vykdoma aplaidžiai.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius komentuodamas įvykį taip pat užsiminė, jog šiaip sau padangos nesprogsta, todėl paaiškėjus informacijai apie apleistą troleibusų techninę priežiūrą, vadovui turės labai rimtų atsakomybės klausimų.

Vairuotojų portalas „autobanas.lt“ pateikia socialiniame tinkle „facebook“ užduodamus klausimus VVT administracijai:

1. Ir troleibusų, ir autobusų techninės apžiūros atliekamos parkuose. Troleibusų – todėl, kad jie negali nuvažiuoti į techninės apžiūros centrą. tačiau gal galima sužinoti, kodėl technines apžiūras atlieka tie patys 2 ar 3 žmonės? Ir kitas klausimas – kodėl autobusų techninės apžiūros taip pat atliekamos parke, kodėl vengiama važiuoti į techninės apžiūros centrus, kur techninė apžiūra būtų atlikta atsitiktine tvarka parinkto specialisto?

2. Prieš 1,5 metų buvo kilęs skandalas, kuomet vaiką dėl elektros nuotėkio troleibuse nukrėtė elektros srovė. Troleibusuose yra sumontuota apie tokius nuotėkius informuojanti sistema, tačiau kai kurie vairuotojai ar remontą atliekantys meistrai ją atjungdavo, o kai kurie vairuotojai šios sistemos perspėjimus ignoruodavo, važiuodami toliau. Ar nuo įvykio praėjus beveik 1,5 metų pakeistos vidinės taisyklės, kurios nebeleistų tokiems dalykams įvykti, pvz., griežtos finansinės sankcijos, aptikus tokius „pataisymus“?

3. Ar atliekant remonto darbus yra laikomasi gamintojų reikalavimų transporto priemonės konstrukcinėms dalims, pvz., grindų dangos sudėčiai, cheminiam apdorojimui, tarnavimo trukmei ir pan.?

4. Ar laikomasi gamintojų reikalavimų ir keičiamos naujomis po gamintojo nurodyto tarnavimo laiko (pvz., tam tikros ridos) įvairūs agregatai, ar reikalavimai yra ignoruojami, keičiant detales tik joms tapus visiškai netinkamomis naudoti?

5. Kada visuomenė bus supažindinta su ankstesnio įvykio (elektros nuotėkio) rezultatais ir nubaustais kaltaisiais bei patobulintomis vidinėmis procedūromis, kurios leistų panašių atvejų išvengti? Ar už šiandienos įvykį atsakys visi, dėję parašus po įrašais, kad transporto priemonė techniškai tvarkinga?

Sprogus troleibuso padangai, iš viso nukentėjo šeši keleiviai, pranešė policija. Visi sužeistieji po medikų pagalbos išleisti gydytis į namus.

Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinio direktoriaus pareigas šiuo metu užima Rimantas Markauskas.

VVT valdyba naująjį įmonės vadovą išrinko šių metų pradžioje – sausio 16 dieną.

R. Markauskas iki tol ėjo bendrovės laikinojo generalinio direktoriaus bei Eksploatacijos tarnybos vadovo pareigas. Į VVT generalinio direktoriaus pareigybę atrinktas viešai skelbtos atrankos būdu.

Didžiausia Lietuvoje viešojo transporto įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ kasdien eksploatuoja 345 autobusus bei 188 troleibusus, kurie darbo dienomis vidutiniškai perveža 500 tūkst. keleivių. Įmonėje dirba virš 2075 darbuotojai.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus