Lietuvos (Vilniaus) keliai gadina automobilius – kas padengs nuostolius?

Noriu pasipasakoti, kokie šūdini mūsų keliai ir kaip gadiname juose automobilius.

Prieš 3 metus nusipirkau benzininę Audi A4 (2013 m. facelift) su S line apdaila. Ieškojau iki pažaliavimo, nes norėjau sedano, automato, nedaužto, su serviso istorija. Tokį automobilį pavyko rasti Vokietijoje.

Už tokį pirkinį teko suploti. 3 metų senumo automobilis man kainavo 20 tūkst. eurų. Aišku, pirkau išsimokėtinai iš banko.

Daug kas iš pažįstamų sakė, kad nesąmonė mokėti tokius pinigus už automobilį, kuris nuvažiavęs virš 120 tūkst. km. Taip, tokia normali realybė, mielieji – vokietis per 3 metus susuko 120k km.

Atkeliavo tikrai superinis automobilis ir viršijo visus mano lūkeščius.

Automobilis net ir su R18 ratlankiais važiavo itin komfortiškai, pakaba standoka, bet be jokių pašalinių garsų ar trenksmų per duobes.

155kw galia pasirodė didesnė, nei reikia, bet didžiausias įspūdis buvo viduje – tyla. Salone visiškai niekas nebarškėjo, absoliučiai jokio nereikalingo garso. Net klimato kontrolės vėjelis skleidė malonų ir ramų garsą. Man tai buvo labai didelis įspūdis.

Jei salone grodavo muzika, aplinkinių garsų išvis nesigirdėdavo. Smagiausia buvo tai, kad net ir labai garsiai paleidus muziką viskas grodavo švariai – išnešdavo visos kolonėlės, bosai nenuplaukdavo kažkur, jokios vibracijos per salono detales.

SEL, Mesijus, Dynoro, 8 kambarys, G&G Sindikatas, Flying Saucer Gang – pasileiskit garsiai savo automobilyje ir suprasite apie ką aš šneku.

Bet ką įmanoma suprasti, jei nepasiekus net pusės garso iš kažkur ima sklisti plastmasių vibracija, o bosai iškeliauja kažkur.. Su tokia situacija jau tenka susidurti ir man.

Per visą šį laiką automobiliui atlikau tik einamuosius dalykus: filtrų keitimas, tepalai, stabdžių kaladėlės ir viskas. Automobilis visiškai nereikalauja jokio remonto.

Šiuo metu automobiliui 6 metai, o rida jau siekia 200 tūkst. km.

Koks įspūdis važinėjant automobiliu dabar?

Automobilis vis dar teikia malonumą ir juo tikrai smagu važinėti. Bet.. nebėra tokio dalyko, kad salone visiškai nesigirdi pašalinių garsų – atsirado kažkokios vibracijos salono detalėse, važiuojant per Gedimno pr. trinkeles kiekvieną kartą, atrodo, girdžiu vis naują pašalinį garsą tai panelėje, tai kažkur gale duryse, tai dar kur nors.

Kai kuriais atvejais prie draugų jau kiek gėda garsiau paleisti muziką, nes girdžiu, kad ne visos kolonėlės groja švariai, kažkur pasigirsta detalių vibracija nuo bosų. Gal to ir nepastebi niekas, bet žinau aš ir tai mane erzina.

Gal kas ir kvailu mane pavadins, tačiau dėl visų šių dalykų kaltinu Vilniaus ir Lietuvos kelius. Man tiesiog baisu pagalvoti, kaip mes išdaužome automobilius šiais lievais, duobėtais, provėžuotais keliais..

Kiekvieną dieną važinėju Senamiesčio trinkelėmis, Gedimino pr. – čia pastoviai automobilis patiria vibracijas.

Visos kitos Vilniaus gatvės su giliausiomis provėžomis, kai kertant sankryžą greičiau galvoji, ar per jas neprakirsi variklio karterio, o kur dar duobės per kurias pervažiavus pasigirsta toks smūgis ir garsas, kad išlipus žiūri, ar ratas vietoje.

Išvažiavus iš už miesto situacija ne ką geresnė – vėl provėžos, lopai ant lopų ir jokio komfortiško, lygaus važiavimo. O viską vainikuoja betoninis Molėtų plentas – keiksmažodžiai čia pareina atviru ir garsiu tekstu.

Dėl viso to kyla didžiulis pyktis ir nesuprantu, negi mane vienintelį biesina tai, kad per šūdinus kelius gadinami mūsų automobiliai?

Tikrai nesinori važinėti su barškančiu automobiliu, todėl teks svarstyti variantus dėti garso izoliaciją – šias išlaidas valdžia turėtų kompensuoti, kad esami priversti gadinti automobilius apverktinos būklės keliuose.

Vairuotojų portalas „autobanas.lt“ neatsako už šio skaitytojo nuomonę. Jei norite pasidalinti savo pastebėjimais, rašykite info@autobanas.lt arba privačia „facebook“ žinute.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus