Liūdnos žinios greitį mėgstantiems vairuotojams

Greičio pedalą mėgstantiems paspausti vairuotojams – liūdnos žinios.

Vidutinio greičio matuokliais užfiksuoti pažeidėjai jau baudžiami. Policija suskaičiavo net kelis šimtus tūkstančių pažeidimų.

Artimiausiu metu žadama statyti dar daugiau radarų, kurie fiksuos ne tik greitį, bet ir ar automobilis techniškai tvarkingas ir ar turi privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą.

Vieni vairuotojai patenkinti, tačiau yra manančių, kad beveik nė vienas radaras neveikia ir stovi tik dėl vaizdo.

Vidutinio greičio matuokliai – kur jie?

Sektoriniai greičio matuokliai matuoja vidutinį transporto priemonių greitį 25-iuose skirtinguose Lietuvos ruožuose.

Pareigūnų teigimu, sistema veikia be trukdžių ir visi vairuotojai, pažeidę Kelių eismo taisykles (KET), atsakys teisės aktų nustatyta tvarka, t. y. bus patraukti administracinėn atsakomybėn.

Jeigu matuojamame ruože užfiksuojamas vidutinio greičio viršijimas, duomenys išsiunčiami į Administracinių nusižengimų registrą, kur suformuojamas pažeidimo protokolas.

Prieš kiekvieną sektorinio greičio kontrolės ruožą yra pastatyti kelio ženklai, informuojantys apie sektorinius greičio matuoklius ir ruožo, kuriame matuojamas greitis, ilgį (kelio ženklai Nr. 636 „Automatinė eismo kontrolė“ ir Nr. 805 „Galiojimo zona į priekį“).

Šios sistemos veikimo principas yra paprastas: viena kamera užfiksuoja automobilį ir pravažiavimo pro ją laiką, o kita – užfiksuoja tuos pačius duomenis ruožo pabaigoje.

Sektorinio greičio sistema pagal atstumą tarp kamerų, ruožo pradžioje ir pabaigoje užfiksuotą laiką apskaičiuoja vidutinį greitį (įskaitant ir greičio pokyčius ruože).

Ateityje sektorinių greičio matuoklių tinklą ketinama išplėsti iki 150-200 matuoklių.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus