Padangos. Ar tai, kas vyksta auto versle, vyksta ir padangų versle?

Apie ką mes čia? Nemažai žmonių žino, kad „Volkswagen“ grupė valdo dar keliasdešimt auto gamintojų.

Jų technologijos yra taikomos kitiems automobiliams, ir tai smarkiai sumažina visos savo grupės automobilių pagaminimo kaštus, teigia projekto „Deals On Wheels LT“ autoriai.

Artimiausi pavyzdžiai: „Skoda“ ir „Seat“ prekės ženklai priklauso VW.

Nuo dienos kai VW pradėjo kištis į gamybos procesus ir dalintis savo technologijomis, tiek „Seat“, tiek „Skoda“ automobilių kokybė ženkliai pagerėjo.

Taip pat dažnai galima išgirsti abu šiuos ženklus vadinant tiesiog pigiais Volkswagenais.

Taigi, ar padangų pasaulyje tas pats? Ar tikrai, rinkdamiesi vieną ar kitą ženklą, mokame už išskirtinę kokybę ar vis dėl to už vardą?

Pasidairykime, kaip atrodo padangų pasaulis.

„Michelin“ – prancūzų padangų gamintojas.

Pagal skirtingus šaltinius, šiuo metu, tituluojamas didžiausiu padangų gamintoju pasaulyje, o štai visas sąrašas jam priklausančių ženklų ir naudojančių jų technologijas padangų gaminimui:

  • Goodrich;
  • Kleber;
  • Uniroyal;
  • Riken;
  • Kormoran;
  • Tigar;
  • Worrior.

Kitas gigantas – Japonų „Bridgestone“ po savo sparnu priglaudė taip pat nemažai žinomų ženklų:

  • Firestone;
  • Dayatona;
  • Europa;
  • Bandag;
  • CFNA;
  • Tyre Plus.

Keliaujame toliau. Didjį trejetą užbaigia – USA milžinas „Goodyear-Dunlop“, tai po dviejų kompanijų susijungimo iškilęs padangų gamybos galiūnas valdantis šiuos prekės ženklus:

  • Fulda;
  • Falken
  • Kelly;
  • Sava;
  • Debica.

Kodėl iš pažiūros ši informacija gali pasirodyti ne tokia svarbi.

Šitą prisiminkite, kai rinksitės padangas. Nes kainos tarp dukterinių ir motininės kompanijos padangų gali skirtis netgi kartais.

O kai nebūsite tikri, prisiminkite „Skoda“, „Seat“ ir „Volkswagen“ pavyzdį.

Žinau, kad galima oponuoti kokybės korta, tačiau tam yra padangų saugumo ir kokybės vertinimo organizacijos, kurios aiškiai aprašo kiekvieną produktą, jeigu jos jau leidžiamos į rinką, vadinasi yra visiškai saugios keliuose.

Kitas teiginys, kuriam pasistengsiu užbėgti už akių: tai čia kinai pagamino.

Taip, kai kuriuos iš dukterinių ženklų gamina kinai. Bet kinai taip pat gamina: SONY, „Panasonic“, „Apple“, kai kurių prekių ženklų oro pagalves ar kitus automobilio komponentus, nes jų gamybos kaštai tiesiog konkurencingesni.

Nenurašykime kinų, jų pramonė stipri, o gaminti kokybiškai jie jau seniai išmoko. Apsidairykite po savo namus, didžioji dalis jūsų turimų daiktų bus „Made in…..“ taip, China.

Taip, kartais labai smagu turėti vieno ar kito prekės ženklo gaminį, bet ar visada verta?

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus