„Porsche“ pristatė „Cayenne Coupe“ – iššūkis BMW X6 ir MB GLC

„Porsche“ nebijo keistis, tobulėti ir nuolat įsiklauso į klientų norus. Jie norėjo tokio automobilio, kuris būtų praktiškas kaip visureigis, greitas kaip kupė ir atrodytų sportiškas. „Porsche“ pateikė atsakymą – „Cayenne Coupe“.

Tai drąsus žingsnis į naują segmentą, tačiau klientų susidomėjimas patvirtina – tas žingsnis buvo teisingas“, – teigia sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„Cayenne Coupe“ automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti liepos pabaigoje.

„Cayenne S Coupé“ širdis – 2,9 l V6 variklis su dviem turbokompresoriais, pasiekiantis 324 kW (440 AG) pajėgumą bei 550 Nm sukimo momentą.

Tokie variklio parametrai užtikrina puikų įsibėgėjimą – su standartinėje įrangoje esančiu „Sport Chrono Package“ automobilis 100 km/val. pasiekia per 5 sekundes, o su trimis papildomais sportiniais įrangos paketais 4,9 sek.

Didžiausias modelio greitis – 263 km/val.

Trečias „Cayenne Coupe“ modelis

Pirmieji „Porsche Cayenne Coupe“ klientams bus pristatyti gegužės pabaigoje – tai 250 kW (340 AG) „Cayenne Coupe“ bei 404 kW (550 AG) išvystantis „Cayenne Turbo Coupe“.

Nuo visureigio „Coupe“ modelis skiriasi aštresnėmis proporcijomis ir visiškai unikalia galine dalimi, adaptyviu galiniu oro aptaku, dviem skirtingomis stogo koncepcijomis ir galine sėdynių eile – čia įrengtos dvi individualios vietos.

Sėdimoji dalis yra 30 mm žemesnė nei „Cayenne“ visureigyje.

„Cayenne Coupe“ standartiškai montuojamas 2,16 kv. m. ploto panoraminis stogas. Papildomai užsakomas anglies pluošto stogas, suteikiantis tipiško sportinio automobilio išvaizdą.

Turbokompresorius – variklio centre

2,9 l darbinio tūrio du turbokompresorius turintis „Cayenne S Coupe“ variklis pasiekia didžiausią 550 Nm sukimo momentą jau prie 1 800 aps./min.

Jis išlaikomas net iki 5 500 aps./min. – tai suteikia puikų įsibėgėjimą važiuojant bet kuria pavara.

Išskirtinė šio variklio architektūra – abu jo turbokompresoriai sumontuoti variklio viduryje, tarp V forma išdėstytų cilindrų.  

Tai sumažina variklio gabaritus ir leidžia jį įmontuoti žemiau – tai sumažina svorio centrą ir užtikrina geresnes automobilio valdymo savybes.

Tokios architektūros variklis pasižymi greitesne reakcija į akceleratoriaus paspaudimą.

Išmetamųjų dujų kelias nuo išmetimo kolektoriaus iki turbinos yra labai trumpas, tad orą į variklį perduodantis kompresorius įsukamas greičiau.

Pats išmetimo kolektorius yra integruotas į cilindrų galvą – tai sumažina bendrą variklio svorį ir užtikrina geresnį šios detalės aušinimą.

Specifiniai dizaino elementai

Žemėjanti stogo linija suteikia „Cayenne S Coupe“ dinamišką išvaizdą, o siluetą įtvirtina ant stogo įmontuotas oro aptakas.

Priekinis stiklas ir statramsčiai yra nuožulnesni nei „Cayenne“, o stogas apie 20 mm žemesnis. Galinės durys ir sparnai automobilio plotį padidino 18 mm.

Kiekviename „Cayenne Coupe“ modelyje standartinis stogo oro aptakas yra derinamas su adaptyviu aptaku, montuojamu kartu su „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA) paketu.

Jis harmoningai integruotas į automobilio siluetą ir pasiekus 90 km/val. greitį padidėja 135 mm – taip geriau prispaudžiama galinė ašis ir padidinamas automobilio stabilumas.

Naujasis „Cayenne Coupe“ Lietuvoje kainuoja nuo 121 813 EUR su PVM.

Kiekviename „Cayenne Coupe“ standartiškai montuojamas:

„Sport Chrono Package“, adaptyvus vairo stiprintuvas „Power Steering Plus“, 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, galinio vaizdo kamera bei pakabos sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM).

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus