R. Masiulis prabilo apie grasinimus – gali prireikti teisėsaugos pagalbos

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis socialiniame tinkle pareiškė, jog ministerija iš verslo atstovų sulaukė grasinimų.

„Turiu paviešinti vieną nemalonų incidentą, kuris parodo Lietuvos verslo konfederacijos atstovų veiklos metodus.

Kaip buvau informuotas, trečiadienį pasibaigus Seimo Ekonomikos komiteto posėdžiui vienas įtakingas LVK atstovas per ministro komandos narį perdavė grasinimus Susisiekimo ministerijos vindikacijos pareigūnui, ministro patarėjui.

Esą, jei patarėjas nesiliaus daręs to, ką daro, LVK atstovas asmeniškai „užtampys jį per spaudą“.

Nesileisiu į šio Seimo koridoriuje vykusio pokalbio detales, bet, kadangi vindikacijos pareigūnas yra atsakingas už visą ministerijos antikorupcijos priežiūrą, priimu šį įtakingo žmogaus grasinimą kaip grasinimą visai Susisiekimo ministerijos vykdomai antikorupcijos politikai.

Laikau tai absoliučiai netoleruotina, todėl kalbu apie tai viešai.

Jokie grasinimai ar „įspėjimai“ nesustabdys ir nepakeis mūsų komandos požiūrio į blogybes susisiekimo sektoriuje. Jei grasinimai ir toliau tęsis, bus informuota teisėsauga“

MINISTRAS R. MASIULIS IŠREIŠKĖ PRIEKAIŠTUS KELININKAMS – KAINOS KELIAMOS TENDENCINGAI

Vairuotojų portalas „autobanas.lt“ primena, jog trečiadienį Seimo Ekonomikos komiteto vyko posėdis, kuriame dalyvavo susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir kelių tiesimo įmonių atstovai,

Posėdžio metu ministras išreiškė priekaištus kelininkams, kurie tendencingai kelia kainas, nevykdo įsipareigojimų, taip pat atsisako dalyvauti paskelbtuose konkursuose.

„Pastebime, gal laikiną tendenciją, bet kainų kėlimą. Turėjome keletą svarbių konkursų, kuriuos turėjome nutraukti, nes kainos buvo akivaizdžiai per didelės, palyginus, kaip tos pačios įmonės, atlieka kitus darbus.

Tas spaudimas yra naudingas kelių tiesimo įmonėms, kad mes darytume skubotus veiksmus, bet tikrai tokių dalykų mes nedarysime ir norime išlaikyti rimtį, kad mūsų valstybės infrastruktūra būtų vystoma optimaliai, kiek įmanoma greičiau, bet labai svarbu už optimalius ir teisingus kaštus, kad nebūtų permokėta“, – komiteto nariams teigė ministras R. Masiulis.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) laikinasis vadovas Vitalijus Andrejevas pabrėžė, kad dėl kelininkų tenka nutraukti dalį konkursų dėl per didelės kainos, taip pat konkursai neįvyksta, nes juose neatsiranda norinčių dalyvauti.

„Nuo metų pradžios iki rugpjūčio vidurio 29 pirkimai neįvyko dėl per didelės kainos (bendra projektų vertė – 26 mln. Eur), o dar labiau apmaudu, kad 13 pirkimų nepateiktas nei vienas pasiūlymas (bendra vertė 2,5 mln. Eur).

Nelabai yra smagu, kai tiekėjai mano, kad 270 tūkst. Eur vertės konkursas yra labai mažas ir jiems neapsimoka dalyvauti“, – sakė V. Andrejevas.

Susisiekimo ministro teigimu, projekto sėkmė dalinai priklauso nuo rangovų ir turime vieną liūdną atvejį, kai rangovas atsisako vykdyti projektą.

„Nors viena įmonė konkursą ir laimėjo, bet atsisakė vykdyti įsipareigojimus ir šiais metais 55 km žvyrkelių nuplaukė, nes įmonė neįvykdė prisiimtų įsipareigojimų“, – teigė R. Masiulis.

Susisiekimo ministerija teigia, kad pagal 2016 metais pasirašytas sutartis kelių tiesimo bendrovė „Kamesta“ neišasfaltavo beveik 55 km ilgio žvyrkelių.

Ministro teigimu, pastabos iš kelininkų yra girdimos, tačiau kas liečia kainas bus laikomasi tvirtai.

„Reikia suprasti, kad kelių sektoriuje įvyko nemažai pasikeitimų ir Lietuvos automobilių kelių direkcija taiko žymiai tvirtesni požiūrį. Manau, su kelių tiesimo įmonėmis anksčiau ar vėliau viskas nusistovės“, – įsitikinęs susisiekimo ministras.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus