Smarkiai smuko automobilių pardavimai

Karantinas kaip reikiant smogė automobilių pardavėjams. Žmonės nelabai nori pirkti nei prabangaus mersedeso, nei praktiškosios škodos.

Atsiranda vos vienas kitas pirkėjas.

„Anksčiau, kai parduodavom per savaitę apie 40-50 automobilių, tai dabar per savaitę parduodame galbūt 15-20 tiktai, tai daugiau negu du kartus? Taip, daugiau negu du kartus“, – teigė Vaidas Sarapinas, „BRC Lietuva“ pardavimų vadovas.

Prekybai nepadeda ir tai, kad prailgo laikas, per kurį pavyksta automobilį registruoti.

„Kaip anksčiau būdavo žmogus atvažiuoja pas mus ir per dieną išsirenka, užpildo visus dokumentus ir išvažiuoja su automobiliu, tai dabar užtrunka savaitę, dvi“, – pridūrė pašnekovas.

Kainų mažinti nežada

Kiek mažesnį lankomumą fiksuoja ir automobilių pardavimo portalai.

Galbūt kai kurie pirkėjai ir laukia nukrisiančių automobilių kainų, tačiau rinkos ekspertai priežasčių tam kol kas nemato.

„Yra dalis, na, galima sakyti verslininkų, kurie pardavinėja automobilius su kažkokiais geresniais pasiūlymais, netgi komentaruose parašo, kad šis pasiūlymas galioja būtent šio karantino laiku, tai matosi, kad žmonės stengiasi pardavinėt, bet kol kas tai nėra masiškas reiškinys“, – sakė Matas Buzelis, automobilių rinkos ekspertas.

Jo teigimu, kol kas nėra taip, kad kainos kristų masiškai.

Apie naujus automobilius niekas negalvoja

Naujų automobilių pardavėjai skaičiuoja dar didesnius nuostolius. Ilgą laikę augęs naujų automobilių pardavimas smuko ne procentais o kartais.

„Skaičiai tikrai yra kritę, natūralu dėl ko, dėl to kad žmonės galvoja, kaip būti saugiems, kaip išsaugoti sveikatą, verslus, o po to jau galvoja apie po to sekančius pirkinius“, – kalbėjo Žilvinas Čapkevičius, „Moller auto“ generalinis direktorius.

Balandis paprastai naujų automobilių pardavėjams būna vienas geriausių mėnesių.

Automobilius dešimtimis perka įmonės nuomai. Tačiau šį kartą balandis gali būti prasčiausias mėnuo.

„Planuoti pardavimai sakykim sumenko iki 30 procentų dydžio, tai skaičiais jeigu mes balandžio mėnesį planavom apie 150 automobilių realizuoti, tai šiandien kalbėtume apie 50, tai yra trečdalis to ką buvom pasiplanavę“, – sakė Edmundas Povilauskas, „Mototoja“ direktorius.

Nors automobilių salonai uždaryti, o pardavimų vadybininkai dirba iš namų nuotoliniu būdu, servisai automobilius priima.

Klientai žinoma aptarnaujami be kontakto. Atvežus automobilį, jį serviso darbuotojai dezinfekuoja, ką reikia sutvarko, ir vėl išdezinfekavę atiduoda žmogui.

Plačiau: LNK žinių reportaže.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus