Stringa valdžios noras apmokestinti taršius automobilius

Seime stringa valdančiųjų idėja apmokestinti taršius automobilius.

Vienas komitetas nepritaria tokiai idėjai ir projektą siūlo atmesti, kitas komitetas – projektą delsia svarstyti.

Kol papildomi komitetai projekto neapsvarstys, jo negalės imtis Biudžeto ir finansų komitetas.

Biudžeto ir finansų komitetas yra svarbiausias, svarstant taršių automobilių apmokestinimą.

Šio komiteto išvada bus svarbiausia, o didžiąją dalį šio komiteto narių sudaro valdančiųjų atstovai.

Neįvedus taršos mokesčio automobiliams, Lietuvos laukia trečdalio milijardo eurų bauda.

Taršos mokestį automobilių vairuotojai keikia. Esą tokia tvarka neskatins atsikratyti taršių automobilių, bet priešingai – vairuotojai senais automobiliais važinės tol, kol jie bus skirti tik sąvartynui.

Įstatymo projekte taršiomis laikomos tos TP, kurios turi dyzelinu varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 115 g/km, ir tos TP, kurios turi benzinu ir (ar) dujomis varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 130 g/km.

Tiesa, valdantieji jau ne vieną kartą keitė įstatymo projektą bei nustatytas ribas ir mokesčio dydžius.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus