Susikivirčijo dėl kelio Vilnius-Klaipėda: reikia ne lopyti, o kardinaliai tvarkyti

Kelias Vilnius-Klaipėda išprovokavo konfliktą tarp Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir susisiekimo ministro Roko Masiulio.

Kauno meras piktinasi, kad pagrindinei šalies kelių arterijai neskiriama pakankamai dėmesio, esą bandymai lopyti asfaltą neduoda naudos, tad meras siūlo ministrui pasimokyti iš Kauno, kaip tinkamai tvarkyti kelius.

„Važiuojant į pajūrį, už Kryžkalnio, link Klaipėdos, yra labai prastos išvaizdos autostrada. Daug metų yra nejudinama, o tik lopoma“, – piktinosi V. Matijošaitis.

Susisiekimo ministras atkerta, kad kelio būklė nėra pati geriausia, tačiau jam tvarkyti nėra pinigų.

„Šiuo metu prioritetai skiriami žvyrkeliams, taip pat autostradai nuo Kauno iki Lenkijos sienos, t. y. „Via Baltica“ keliui ir Utenos keliui. Deja, tokia yra realybė ir tenka apriboti kitus poreikius, tame tarpe ir esamų kelių išlaikymui“, – pastebėjo ministras R. Masiulis.

Tačiau Kauno meras išreiškia ir daugiau priekaištų, ne tik dėl pagrindinio šalies kelio.

„Nepatinka man, kaip Susisiekimo ministerija tęsia duotus pažadus Kaunui ir esame įstumti į ilgą diskusiją apie autostrados tiltų per Nerį statybą – jau seniai turėjo būti pradėti šie darbai.

Aš jau antrą kadenciją pradedu eiti mero pareigas ir tik dabar prasidėjo (darbai – past.), o jau turėjo būti padaryta praėjusioje kadencijoje“, – reiškė priekaištus V. Matijošaitis.

Anot susisiekimo ministro, norint, kad biudžete atsirastų daugiau pinigų kelių priežiūrai, būtina padidinti akcizo procentą, skirtą kelių priežiūrai.

„Keliams turėtų eiti 50-52 proc. akzico bei įvesta atstuminė apmokestinimo sistema sunkvežimiams“, – sakė R. Ministras.

Tokiu būdu biudžetas esą pasipildytų apie 70 mln. eurų per metus.

Visgi ministras pabrėžia, kad Lietuvos kelių būklė iki 2020-ųjų sieks Švedijos lygį.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus