SUV. Ar tikrai reikia? Jei taip, kaip išsirinkti?

SUV rinka Lietuvoje ir visoje Europoje auga kosminiu greičiu. 2016 m. – 27% naujų automobilių rinkos, 2017m – 38% su trupučiu. Toks žvėriškas rinkos augimas ne tik veikia kaip katalizatorius tolimesniam rinkos augimui, bet ir nustato tam tikras tendencijas renkantis naują automobilį, teigia projekto „Deals On Wheels LT“ autoriai. 

Kaip evoliucionavo ir nuo ko prasidėjo SUV rinka?

„Nissan“ koncernas stovėjo ant bedugnės krašto 2007 metais. Ir tada kažkam šovė į galvą idėja pagaminti tokį aukso viduriuką tarp džipo ir sedano. Niekas nesuprato kam to reikia. Juk jie kartu puikiai užpildė rinkos poreikį. Ir kaip smarkiai klydo būtent taip mąstantys.

Taigi, „Nissan“ gamykla, stovinti ant bedugnės krašto, rizikavo. Ir neužilgo gatvėse pasirodė pirmieji „Nissan Qashqai“ modeliai. Niekam net nesisapnavo tokia sėkmė! O sėkmę atnešė moterys ir merginos.

Pasirodo, niekas neįvertino moterų noro sėdėti truputį aukščiau. Tuo metu rinkoje esantys visureigiai buvo paprasčiausiai per dideli ir nepatogūs. O vairuojančių merginų ir moterų rinka pasirodė labai didžiulį potencialą turinti dalis.

Ir vos po metų „Nissan“ vos spėjo pildyti užsakymus. Gamykla atsigavo ir ieškojo dar vieno stebuklo.

Mat „Qashqai“ modelis buvo per didelis ir per brangus vairuojančioms jaunoms merginoms, kurios norėjo tokios pačios vairuotojo pozicijos, bet negalėjo įpirkti „Qashqai“ automobilio.

Taigi, 2010 metais gimė „Nissan Juke“. Ir staiga jis tapo naujausia mada ir pačiu trokštamiausiu kėbulu Europoje.

Į Lietuvą šis naujas trendas ateiti neskubėjo. Čia vis dar karaliavo universalaus kėbulo automobiliai kurie buvo talpūs, patogūs ir pakankamo pravažumo. Tačiau nemaža dalis Lietuvos namų ūkių dalinasi vienu automobiliu.

Ir draugių, žmonų žodis čia būdavo lemiamas. SUV. SUV. Noriu SUV. Ir čia įvyko mažas stebuklas rinkoje – vyras dažnu atveju pasiduodavo ir taip šeimoje atsirasdavo SUV.

Ilgainiui SUV versija pradėjo patikti ir vyrams. Ir tada „Nissan“ konkurentai suprato – nėra kito kelio, reikia kurti rinkai, o ne stengtis modeliuoti rinką pagal savo gamybos gamą.

Gan greitai praktiškai kiekvienas prekės ženklas jau turi pasiūloje ne vieną, bet kelis SUV modelius: didesnius, mažesnius, greitesnius, saugesnius, brangesnius, pigesnius.

O dabar apie tai – kaip išsirinkti?

SUV – iš principo padidinto pravažumo automobilis. Būtent dėl to jis visada bus truputėlį brangesnis už rinkoje siūlomus sedanus ir universalus. Erdve dažniausiai lenkiantis sedanus, tačiau bagažinės talpa, dažnu atveju, nusileidžiantis universalams.

Taigi, prieš renkantis SUV, reiktų sau atsakyti į klausimą: kokias dabartines problemas išspręs naujas automobilis? Arba kuo dabartinis automobilis netenkina?

Jei dabartinis automobilis jums atrodo nepakankamai galingas, vadinasi, reikia galingesnio variklio. Jei dabartinis automobilis nepakankamai talpus – bagažinė turi būti Jūsų kriterijus. Jei dažnai važinėjate ne vienas (draugai, vaikai) – ko gero jums reikia to, kuriame patogu ir keleiviams.

Kitas žingsnis – aiškiai apsibrėžti savo biudžetą. Žmogaus prigimtis yra norėti visko ir stengtis bet kokia kaina tai pasiekti. Turite būti griežti sau ir stengtis neperlipti savo biudžeto, nes ilgainiui automobilis gali nebedžiuginti, o tapti sudėtinga finansine našta.

Stenkitės atsiriboti nuo emocijų, kurias sukelia prekės ženklai ir išlikite objektyvūs. Išsirinkite labiausiai patinkančius (iki 5modelių). Stenkitės pasidaryti bandomuosius važiavimus – visus tą pačią dieną.

Tokiu atveju emocijos bus „šviežios“ ir taip bus lengviausiai atskirti labiausiai sužavėjusį modelį. Laikydamiesi šių pagrindinių taisyklių lengvai išsirinksite labiausiai sau tinkamą SUV.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus