Techninėje apžiūroje vairuotojas prigavo kontrolierių – išdavė apmaudi klaida

Vairuotojų portalas „autobanas.lt“ sulaukė skaitytojo laiško, kuriame pasakoja, kaip prigavo techninės apžiūros kontrolierių.

Vyras kitiems vairuotojams siūlo būti akylesniems, nes po tokių kontrolieriaus veiksmų kyla klausimas, ar galima aklai jais pasitikėti.

Pateikiame atsiųsta skaitytojo laišką:

Sveiki,

noriu papasakoti istoriją, kuri nutiko šį savaitgalį, kai savo automobiliui praeidinėjau techninę apžiūrą.

Taip nutiko, kad automobilis iš pirmo karto techninės nepraėjo dėl gana neįprasto trūkumo – vienas priešrūkinis žibintas švietė į dausas. Taip, dėl vieno vienintelio trūkumo man davė baltą popieriaus lapą.

Automobilių serviso meistrai labai stebėjosi dėl tokios preciziškos techninės apžiūros, nes jų teigimu, pasitaiko atvejų, kai galiojanti techninė išduodama net suskilus priešrūkiniam žibintui, o čia tiesiog nesureguliuota šviesa, ir klausinėjo, gal visgi kontrolierius buvo ne nuotaikoje.

Tačiau šioje vietoje jokių nusiskundimų neturiu. Iš tiesų, prisiminiau, kad viena priešrūkinė dėl rasojimo pas mane buvo keista ir, tikėtina, servise pakeitus žibintą nesivarginta jo sureguliuoti.

Nuostabą kėlė tai, kai sureguliavus priešrūkinę grįžau pakartotinai atlikti techninę apžiūrą.

Kadangi tai buvo šeštadienis ir beveik jau darbo pabaiga, tai kontrolierius labai apsidžiaugė, kad nereikės atlikti visos techninės apžiūros patikros, o tik patikrinti automobilio šviesas.

Ir ką gi galvojate? Tikrinant šviesas prie manęs prieina kontrolierius ir sako, kad „nepraleisiu techninės, nes vis tiek dega blogai“. Žinoma, po tokių žodžių, aš mažų mažiausiai nustebau.

Teko ir ne kartą girdėti, kad net ir sureguliavus šviesas techninės apžiūros kontrolieriai vis vien neišduodavo techninės, esą „blogai sureguliuotos“ šviesos. Tačiau vis vien negalėjau patikėti, kad taip nutiko man. Maža to, šviesas reguliavo autorizuotas servisas, tai kaip po velnių galėjo blogai sureguliuoti?!

Su kontrolieriumi pradedu bartis, kad taip negali būti ir viskas turi būti tvarkoje. Tačiau jis atsiveda mane prie šviesų reguliavimo stendo ir rodo, kad ne – negerai (stendo ekrane matosi šviesos kringeliai, bet nelabai ką ten supratau ir tiesą pasakius net neįdomu buvo gilintis).

Vis dėl to, labai nustebino tai, kad kontrolierius tikrino keleivio pusės priešrūkį žibintą ir teigė, kad jis blogai šviečia, kai pirmą kartą techninės nepraėjau dėl to, kad blogai švietė tai vairuotojo pusės priešrūkinis ir servise reguliavo būtent jį. Prie keleivio pusės priešrūkinio niekas net pirštu neprisilietė.

Kai tai pasakiau kontrolieriui ir parodžiau pirmos techninės apžiūros lapą bei paklausiau, kaip taip gali būti, kad prieš porą valandų keleivio pusės priešrūkinis žibintas švietė tinkamai ir dėl jo klausimo niekas nekėlė, o dabar, matai, jau blogai – kontrolierius sutriko.

Jis dar kartą pažiūrėjo pirminės techninės apžiūros lapą kuriame aiškiai nurodyta ir net buvusio kontrolierius tušinuku apibraukta, kad blogai šviečia vairuotojo, bet ne keleivio priešrūkinis žibintas.

Galiausiai, kontrolierius nuleista galva tyliai ištaria, kad „nu tada viskas gerai bus“ ir nueina.

Tai noriu pasakyti tik tiek, kad po tokios patikros kyla labai daug klausimų, kaip ir abejonių.

Pasiskaičiau, kad būtent nesureguliuoti žibintai nustatomi kaip dažniausias trūkumas per techninę apžiūrą ir dėl to vairuotojams neišduodama galiojanti TA.

Dėl to tenka pakartotinai apsilankyti techninėje, susimokėti, taip pat ieškoti serviso, gaišti laiką, važinėti, servise taip pat susimokėti..

Tačiau kyla klausimas, ar pačioje techninė apžiūroje šviesos stendai veikia be priekaištų ir ar galima akylai pasitikėti kontrolieriais?

Savo ruožtu pažymime, kad techninės apžiūros metu dažniausiai nustatomas trūkumas M1 ir N1 klasės transporto priemonėse būna dėl nesureguliuotų žibintų.

Kai kuriais atvejais kontrolieriai patys geranoriškai sureguliuoja žibintus, tačiau akivaizdu, kad tokiu geranoriškumu trykšta ne visi.

Vairuotojų portalas „autobanas.lt“ neatsako už šio skaitytojo nuomonę, tačiau jei norite pasidalinti savo pastebėjimais, rašykite info@autobanas.lt arba privačia „facebook“ žinute.

Naujienos iš interneto

3 komentarai

Komentuoti
  1. Donatas
    balandžio 02, 23:46 Donatas

    Volvikei mano šone gabaritų 1 lemputė degė iš 4. Pirmą kartą varant TA neuzkliuvo. O jau po 2 m užkliuvo. Lemputės nedega. Nežinojau ką daryti tai visas 4 uždengia. Nuvažiuokim kitą dieną. Kontrolierius sako ko tu čia nori iš manęs? Jei mašina nėra 6 m ilgio tai tie tavo gabaritai gali degti ir kas antras ir kaip tik nori. Tai tiek.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Eugenijus
    balandžio 03, 14:32 Eugenijus

    Kam dirbi , tikriausiai užsakomasis straipsnis , tu greičiausiai teh. daaugiaiau niekur nepraeisi. Niekas nemėgsta stukačiu.Matyt su lupena važiuoji.

    Atsakyti į šį komentarą
  3. Giedriux
    balandžio 03, 22:32 Giedriux

    Tai esme kuo daugiau pravaryti. Todel niekada netvarkau pries technikine, nes vistiek prames. Tik kartais gali pripaisyti tokiu nesamoniu, kad masina keisi. O cia jau norejo 3x pramesti. Tai girdejau suzverejo prie senu masinu

    Atsakyti į šį komentarą

Komentuoti

Skaityti komentarus