Uždarytas istorinis geležinkelio tunelis

Tarp Kauno ir Palemono sustabdytas traukinių eismas. Uždarytas ir istorinis, daugiau nei 150 metų skaičiuojantis, geležinkelio tunelis siekiantis net 1280 metrų.

Vykdant „Rail Baltica“ vėžės darbus ši vieta per daug nesikeis, bet bus atnaujinti traukinio bėgiai.

Traukinių eismas maršrutu Kaunas-Šiauliai nutraukiamas, o keliaujantiems traukiniu iš Vilniaus į Kauną ar iš jo į sostinę, prireiks autobuso.

„Nutiesime europinę vėžę. Tunelis bus didžiulio Europos geležinkelio tinklo dalelė ir unikali dalelė, todėl, kad tai yra vienintelis tunelis, kuriame bus ir europinė, ir plačioji vėžė“, – pasakojo Domas Jurevičius, „Lietuvos geležinkeliai“ projektų vadovas.

Po Aukštųjų Šančių kalva iškastas tunelis yra ne tik vienas seniausiai veikiančių statinių Europoje, bet ir vienintelis iki šiol veikiantis Baltijos šalyse.

Tunelį kasdieną traukinio vagonais kerta per 15 tūkst. keleivių.

Atnaujinti traukinių eismą planuojama rudenį.

Prieš prasidedant geležinkelio tiesimo darbams, gyventojams leista pasivaikščioti tuneliu.

Jame įrengtos specialiomis garso, vaizdo ir meno instaliacijomis sukurtas efektas, tarsi bėgiais visai čia pat lėktų traukiniai.

Dėl smalsuolių gausos nusidriekė milžiniška žmonių eilė.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus