„Volkswagen“ Baltijos šalyse pasiekė pardavimų rekordą

Lyderiaujantis automobilių gamintojas „Volkswagen“ per pirmuosius keturis 2018 metų mėnesius Lietuvoje pardavė 18 procentų daugiau automobilių nei pernai. Didžiausias augimas matomas visureigių segmente su didžiausiais „Tiguan“ pardavimais ir įsibėgėjančiais „T-Roc“ užsakymais.

„Volkswagen“ prekinio ženklo pirmieji metų rezultatai yra itin įkvepiantys. Sėkmingas mūsų mažiausio visureigio „T-Roc“ pristatymas paklojo puikius pamatus ir padarė didelę įtaką aukštiems rezultatams. Užsakymai auga, tad mes tikimės, jog per likusią metų dalį pasirodysime dar geriau.

Skaičiai rodo, jog klientai Baltijos šalyse vertina mūsų kuriamų produktų kokybę ir inovatyvumą“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.

Ryškiausias pirmųjų keturių mėnesių akcentas yra auganti visureigių modelių paklausa: 15,6 proc. daugiau Baltijos šalyse ir net 29 procentais paaugusi Lietuvoje lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017 metais. A0 arba mažiausiųjų visureigių segmente paklausos šuolis buvo didžiausias – vidutiniškai 36,2 procento visame Baltijos regione.

Tai atspindi „Volkswagen“ pardavimų rezultatai ir siūlomų produktų asortimentas. Šiuo metu prekinis ženklas siūlo tris visureigių modelius: „Tiguan“, „Tiguan Allspace“ ir „T-Roc“. Vidurvasaryje juos papildys naujasis flagmano „Touareg“ modelis.

Šių metų duomenys rodo, kad pagal pardavimus pirmauja „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“ modeliai. Taip pat stipriai auga susidomėjimas „Arteon“ ir „T-Roc“ modeliais. Pirkėjų pasirinkimai atskleidžia, kad kol kas paklausiausios „Tiguan“ „Highline“ ir „R-line“ interjero dizaino kombinacijos, kadangi net 44 proc.

„Tiguan“ modelių užsakyti su „R-line“ dizainu. „Arteon“ su „R-line“ apdaila (90 proc. pasirinkimų) taip pat yra vienas populiariausių klientų pasirinkimų.

Kaip minėta anksčiau, praėję metai buvo vieni geriausių „Volkswagen“ istorijoje. Visame pasaulyje parduota per 6,23 milijono automobilių – rezultatai rodo 4,2 procento augimą. Ši tendencija tęsiasi ir šiais metais – „Volkswagen“ jau pristatė per 1,5 milijono (5,9 proc. daugiau) automobilių savo klientams ir pasiekė geriausius pirmojo ketvirčio rezultatus įmonės istorijoje.

Šiemet „Volkswagen“ sutelkia dėmesį į tolimesnę visureigių segmento plėtrą. 2018-ieji prasidėjo naujojo „T-Roc“ pristatymu, kurio pardavimai kilo sparčiau už visus kitus. Po premjeros Pekino automobilių parodoje, šią vasarą rinką sudrebins naujasis flagmanas – „Volkswagen Touareg“.

Metų pabaigoje „Volkswagen“ pristatys savo mažiausiąjį visureigių šeimos narį – „T-Cross“, kurį Baltijos šalių gyventojai galės įsigyti jau 2019-ųjų pradžioje. Taigi, šių metų pabaigoje, klientams „Volkswagen“ galės pasiūlyti savo visų laikų didžiausią visureigių asortimentą iš 5 skirtingų modelių.

Naujienos iš interneto

Komentuoti

Skaityti komentarus